Follow this blog with bloglovin!

Follow on Bloglovin

dinsdag 2 juli 2013

Royal Club Goood Energy






Vandaag test ik voor jullie de nieuwe energie drankjes van Royal Club. Deze nieuwe energie drankjes zijn natuurlijk en bevatten cafeïne van de Guaranabes. Er zijn vier verschillende smaken met pakkende namen. 
Ik begin met mijn favoriet de Maximum Mango. Een lekker fris drankje met de smaak van mango. Ik vindt 'm erg lekker maar een vriend van mij vond het ''chemisch'' smaken. Je moet er dus wel van houden. Het drankje is redelijk zoet en heeft een duidelijke mango smaak waar je van moet houden.
Het favoriete drankje van mijn zusje, de Umlimited Lime. ''Bitter lemon maar dan anders'' zegt Marlous. En dat klopt ook wel. Je vindt er duidelijk de smaak van bitter lemon maar dan zonder de ''bitter'' zeg maar. Er lekker op warme dagen. Wel een beetje zuur daar moet je van houden.
Volgensmij is dit mijn pa's favoriet want als die een van de opgestuurde flesjes pakt is het deze. De Rapid Raspberry is een lekker licht zoete drank met een lekkere frambozen smaak. Ik vindt de smaak wel aardig maar ik ben dan ook niet fan van frambozen drankjes. 
De Boomin Berry is een typisch gevalletje van je moet er van houden. De anderen drankjes zijn dat toch een stuk minder. De smaak is te vergelijken met cassis, en tja, daar houd niet iedereen van. Ben je fan van cassis drinken, dan is dit zeker een aanrader. Ik heb van mensen gehoord, die van mij een flesje kregen, dat ze het best lekker vonden, het waren wel mensen die cassis erg lekker vonden. 
De meeste flesjes zijn wel lekker en zeker de Maximum Mango en Unlimited Lime zijn mijn favorieten. Omdat er cafeïne in het drankje zit is het echt bedoelt voor als je een dipje hebt op de dag. Ik merk wel dat het een beetje helpt maar niet echt een verschil maakt. Dit is natuurlijk bij iedereen anders. Iedereen reageert anders op cafeïne.

De flesjes zijn 330 ml en kosten €0,99 per flesje. Ze zijn onder andere te koop bij supermarkten, tankstations en treinstations. 












0 reacties:

Een reactie posten

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More