Follow this blog with bloglovin!

Follow on Bloglovin

dinsdag 2 juli 2013

Herôme 31e verjaardag & Magnum Store A'dam

Hallo allemaal, 1 juli was de 31e verjaardag van Herôme. Dit werd dan ook gevierd op het hoofdkantoor in Almere. Via Facebook kon je je aanmelden om dit met hun samen te vieren! Ik besloot er naar toe te gaan. Maar eerst een lekker ijsje halen in Amsterdam bij de Magnum store! Kijk met mij mee!


Op station Zutphen wachten op de trein. Er wordt flink gebouwd achter het station.
Samen met mijn zusje bij Starbucks Deventer even gezellig een frappucino drinken. Zij kon jammer genoeg niet mee naar Amsterdam en Almere. 
In de Duitse trein naar Amsterdam. Deze vertrekt in Deventer en is gelukkig zonder toeslag maar wel sneller dan andere treinen die ook naar Amsterdam gaan. Het was wel heel heet in de trein. Dat was wat minder.
Jippie de Magnum Store in Amsterdam is bereikt! Yummie zin in een ijsje! 
Moeilijk kiezen hoor al die toppings hmmm... 
Dit is 'm geworden. Lekker wit chocolade ijsje met caramel fudge blokjes, witte chocolade rasp en rode suikersprinkels! Ziet die er niet om op te eten uit! 
Mooie kunstige ijsjes deze zijn jammer genoeg niet om op te eten. Maar wel heel mooi om te zien!
Een kleine tentoonstelling van de 5 kisses van Magnum. Heel leuk gedaan. Je kan dus tijdens het eten van je lekkere ijsje ook rondkijken en dingen zien.

Bij Herôme aangekomen stond ons een heerlijk glaasje prosecco te wachten uitgedeeld door deze leuk aangeklede dames. 
Ziet er leuk uit! Er zat een munt blaadje met een framboos in.
Een leuk aangeklede tafereel met natuurlijk de producten van Herôme! Met 50% korting kon je alles kopen, dus dat scheelde veel! 
Leuke spulletjes en natuurlijk de speciale limited edition nagellak collecties van W.I.C. Ik heb dan ook zeker het een en ander ingeslagen. 
Zelfs al je naar het toilet gaat kan je lekker je handen verzorgen. Wat een mazzel hebben die medewerkers van Herôme toch. 

Lekkere snacks...

& hapjes!
Na 2 uurtjes moest ik toch echt naar huis. Ik moest namelijk iets meer dan 2 uur reizen, maar het was het waard en ik zou zeker weer gaan! Het was heel gezellig en heb met veel mensen van Herôme gepraat. Ze zijn enthousiast en staan zeker open voor nieuwe dingen maar hebben ook interesse in blogs. 
Mooi uitzicht als je door de polder gaat met de trein. Dit was in de trein Almere-Zwolle.
Op de fiets met een gevulde tas! 
De spullen die ik gekocht heb! Ik heb gewoon de hele Peaceful Finland collectie gekocht. Hier komt binnenkort een review over, houd de site goed in de gaten dus. Ook kocht ik een S.O.S Nail Kit tegen gescheurde nagels. Hierin zit een glasnagelvijl, een soort lijm om je gescheurde nagel te ''lijmen'' en de topper de Wonderpen. Hier komt binnenkort ook een review over! Als je op het einde weg ging kreeg je deze Wonderpen nog cadeau. Ik heb hier geen foto van omdat ik die al aan mijn zusje heb gegeven, maar geen paniek, bij de review zal de verpakking er ook bij staan. 

Hopelijk vonden jullie het leuk om mee te kijken! 
Als het volgend jaar weer is komen jullie dan ook?

Groetjes Ellen <3
-

2 reacties:

Leuk om je verslag te lezen! Als het volgend jaar weer is kom ik zeker weer!

Wat leuk! De wonderpen werkt goed, maar het enige nadeel is dat hij niet snel intrekt.

Mooi geschreven <3

Een reactie posten

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More