Follow this blog with bloglovin!

Follow on Bloglovin

donderdag 18 juli 2013

Leuke gratis apps

Hallo allemaal!
Apps op je telefoon zijn altijd handig om de tijd door te komen in bijvoorbeeld de
trein,bus of als je er op aan het wachten bent. Vandaag vertel ik over mijn favoriete
gratis apps voor mijn Iphone.

Verschrikkelijke Ikke: Minion Rush
Super grappig spelletje waarbij je bananen moet vangen. Deze game is gebaseerd op de 2e ''verschrikkelijke ikke'' film, die overigens erg grappig is. Zeker het proberen waard. 


Instagram
Misschien ken iedereen deze wel. Een van de meest gebruikte foto apps van allemaal. En niet voor niets, je kan je foto ouder maken door middel  van verschillende filters en randen en daarna delen met de wereld. Erg leuk! Wat zouden jullie vinden van een VanillaHug instagram?
About my style
Een super leuke app voor als je gek bent op foto's maken van alles en nog wat. Elke dag is er een ander thema waar je een foto van upload. Dit kan verschillen van bijvoorbeeld ''mijn laatste aankoop'', of ''favoriete lipstick''. 


9gag
Ik lig regelmatig in een deuk van de grappige plaatjes die op 9gag komen. Op 9gag zetten mensen grappige plaatjes, ookwel memes genoemd, met teksten. Meestal zijn het hele herkenbare en gênante momenten. Super leuk voor als je je echt verveeld. Zeker als je de memes door begint te krijgen wordt het nog grappiger! 

Polyvore 
Met Polyvore kan je te gekke collages maken van fashion. Je kan verschillende kledingstukken zoeken op kleur, merk, enz. en ze dan samenvoegen tot kunst. Ook ik ben super verslaafd hieraan en probeer zo leuk mogelijke combinaties te maken!  


Dit waren de apps die ik het leukst vindt en op mijn Iphone heb staan. Ik vindt het erg prettig om wat om handen te hebben als ik alleen sta te wachten op de bus of trein of alleen reis. Ik heb er een hekel aan als mensen met hun mobiel aan het spelen zijn terwijl ik met hun praat ;). Hopelijk zijn jullie het daar mee eens?

Wat is jullie favoriete app?


0 reacties:

Een reactie posten

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More