Follow this blog with bloglovin!

Follow on Bloglovin

dinsdag 2 juli 2013

Action So Me BB cream

Hallo allemaal,
Laatst was ik bij de Action en toch kan ik het niet laten om bij de make-up te kijken. Ook al vindt ik er nooit wat nu viel mijn oog op de BB cream van het Action merk So Me. Hij was in de aanbieding en voor ongeveer €1,80 kon ik 'm niet laten liggen. Testen dus!
 De So Me BBcream zegt dat die een SPF heeft van 15 wat best redelijk is voor een BBcream. Houd er rekening mee dat als je een BBcream of foundation uitsmeert je geen SPF 15 meer hebt maar minder. Bescherm je zelf goed! Ook zegt de So Me BBcream 5 in 1 te zijn. Maar wat die 5 dingen zijn is moeilijk te achterhalen.
 De verpakking is best wel mooi opzicht. Niet veel poespas gewoon duidelijk. Ook hygiënisch is dat er een filmpje over het tuitje zit. Zo zie je dat die nog niet gebruikt is. 
Maar dan het ergste gedeelte. De So Me BBcream heeft een verschrikkelijke chemische geur. Echt niet fijn om dat de hele dag te ruiken. Ook is de BBcream super vloeibaar. Door deze twee redenen heb ik besloten om geen foto's te maken van als het er op zit. Er was namelijk totaal geen verschil te zien. Jammer genoeg moet ik zeggen dat dit een waardeloze BB cream is. Leuk bedacht maar slecht uitgevoerd zal ik zeggen. 



0 reacties:

Een reactie posten

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More